Rabu, 14 Oktober 2009

Sakit Hati Dengan Aku?

Assalamualaikum...

Ada orang sakit hati dengan aku,aku pun tak tahu kenapa,aku ada kacau hidup dia ke sebelum ni?atau kacau anak2 dia,atau mak ngan abah dia?atau isteri dia?atau cucu cicit dia?atau awek dia?atau buah hati dia?atau sahabat dia?Aku pun tak faham,kenapa dia perlu serang aku camtu?tak jantan langsung la...Serang aku dengan ayat2 yang kononnya nak buat aku sakit hati,apa kes?kalau aku ada buat salah dengan dia,terus terang dengan aku,apa salah aku,bincang baik2,bukan main pukul curi,main terkam belakang,kan?tapi mungkin gak ada komplot kat situ,sebab aku ada rasa macam tu,komplot dengan siapa tak perlu lah aku bagitau,aku tak nak burukkan siapa2 kat sini,biar dia,dan komplot2 dia jek yang tau,betul tak?

-kalau kau@komplot kau baca blog ni,faham2 sendirilah ye...
-kalau kau rasa apa yang berlaku pada kau dulu boleh jadi lesen untuk kau buat camtu,silekan.
-kalau depan baik,tapi belakang ade ulat,buat ape kawan?busuk!
-terimalah takdir yang telah ditentukan kawan.......
-Kalau kau rasa aku adeb buat salah dengan kau@kerabat2 kau,aku mintak maaf lah,aku tak perasan.....

Amirul

Tiada ulasan: