Rabu, 28 Oktober 2009

Dah Mula Dah.

Assalamualaikum...

Aku dah mula bosan,
dengan kerja aku,
dengan kehidupan aku sekarang,
dengan suasana aku sekarang,
dengan persekitaran aku,
dengan perasaan aku sekarang,
dengan apa yang aku ada sekarang,

Aku rasa aku patut berubah la,
kerja baru,tapi kalau kerja kilang sama je dengan apa yang aku buat sekarang.
suasana,mungkin esok lusa akan berubah kot.
persekitaran,kat mana2 pun sama,tapi kalau kat tempat lain,bukan Gelang Patah,tapi nanti bosan lagi.Biar je la dulu.
perasaan aku?apa yang aku rasa sekarang ni?entahlah,biar je la,bukan orang kisah pon,aku pon tak kisah.
apa yang aku ada?yang pasti aku ada keluarga aku,dan aku tak pernah bosan dengan mereka,mungkin aku dah bosan naik kereta kancil aku tu kot,asyik meragam je.Aku nak beli kereta baru?mana ada duit!

Jadi?
Entahlah,kadang2 aku hanya biarkan masa berlalu dan biarkan masa yang tentukan apa yang akan aku lakukan,apa yang akan berlaku.Jadi aku teruskan hari2 aku macam biasa,seperti biasa yang aku buat,rutin harian aku,seperti hari2 semalam.

Dengan INDAH!

-Tunggu November!November Yang Akan Jadi Berbeza.


Amirul

Tiada ulasan: