Selasa, 15 Disember 2009

Peh!

Assalamualaikum...

Ahad aku berjalan ke Melaka,tujuan nak ambil barang bulat@iwan kat Politeknik Kota Melaka,lepas daripada tu,dengan bermodalkan kaki yang gatal terasa nak berjalan dan teringatkan Jonker Walk yang aku dah sebut2 dalam 2-3 bulan ni,aku ambil keputusan untuk mencari dimana Jonker Walk,dan selepas hampir 1 jam setengah berjalan di tengah kota Melaka tu,dengan meredah kesesakan yang amat!,aku akhirnya ditemukan juga dengan destinasi yang aku kepingin sekali lawati,fuh!lega.............Aku ikut papan tanda "Tempat Letak Kereta Jonker Walk" bukan papan tanda "Jonker Walk".Haiz.

Pada aku,keaslian bangunan disitu memang buat aku pegun,hebat sungguh lorong kecil itu,dan peniaga2 yang agak ramah buat lelah aku selama berjalan menempuh kesesakan tu hilang.Sempat juga la aku beli sesuatu sebarang dua,buat hilangkan gian aku,hahaha.
Jonker Walk Abstrak!

Nah Gambar2 Tak Cantik!


Roda Impian Malaysia.

Kancil Lambang Gagah.

Bulat Kata Ni Kapal Besar.

Jalan Laksamana Yang Sesak!

Beca Lambang Pelancongan

Lorong Kecil Itu.

Semakin Hampir

Peniaga Lorong Kecil

Aku Di Lorong Kecil.

Bawah Pintu Gerbang Lorong Kecil.

Amirul

Tiada ulasan: