Selasa, 26 Januari 2010

Terima Kasih.

Penyakit berjangkit dah datang....
aku malas gila sekarang,mungkin sebab aku sedang menghitung hari2 yang berlalu,yang agak bosan,hari2 yang penuh dengan kerja,letih beb!.
Terbaru,aku ada ketagihan baru,aku sekarang ketagih main badminton,rasa macam hari2 nak main,bukan sebab aku nak kuruskan badan ok!,mungkin sebab dan terlalu lama tak main,lepas tu main balik,tu yang datang gian dia tu,hahaha.....
Okay,lagi terbaru,aku dapat hadiah!dari Tomok,abang besar dalam rumah sewa aku,dia baru balik dari Manchester,dia bagi aku ni :-

Coke UK(sejuk lagi masa aku dapat ni beb!)

Kalendar 2010 Edisi Piala Dunia.

Terima Kasih Abang Tomok!

*Semalam kempunan nak makan roti jala 2 set kat kedai "YUNA".Makan la Kuey Teow Goreng Pataya.
*Hari ni aku pakai songkok hitam berlilit putih di kepala.

.







Amirul.

Tiada ulasan: